Zakończył się pierwszy etap konkursu, otrzymaliśmy 11 zdjęć (fotorelacja poniżej), na które można głosować na stronie facebook.com/biegampolodzi, wygrywa ta osoba, która zbierze najwięcej kliknięć „lubię to”. Dekoracja zwycięzców odbędzie się 9 marca podczas kolejnych zawodów z cyklu GP Łodzi, wszystkie osoby które planują start zachęcamy do zgłaszania się poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie www.gplodzi.pl. Szczegółowy regulamin konkursu karnawałowego zamieszczamy poniżej.
Zasady konkursu:
1. W konkursie mogą brać udział wszyscy uczestnicy V bieg/marszu, który odbył się w dniu 9 lutego 2014 roku.
2. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest wystartowanie w biegu lub marszu w dowolnym przebraniu (liczymy na Waszą kreatywność), a następnie przesłanie nam swojego zdjęcia do środy (12.02.2014) na adrespoczta@biegampolodzi.pl – z adnotacją, że autor zdjęcia wyraził zgodę na publikację na naszym profilu na facebooku – nie dotyczy to zdjęć autorstwa INES z biegampolodzi.pl
3. Zdjęcia, które zostaną nadesłane po wymiennym terminie, bez podpisu, bądź informacji o posiadaniu zgody autora na ich publikację nie zostaną zakwalifikowane do konkursu.
4. Wszystkie zakwalifikowane zdjęcia zostaną opublikowane na stronachwww.gplodzi.pl, www.biegampolodzi.pl oraz w specjalnej galerii na naszym facebooku gdzie będzie można oddawać głosy na najlepsze przebranie.
5. Do dnia 24 lutego będzie można głosować na najciekawsze przebrania za pomocą kliknięcia „lubię to” – wygrywa osoba, które zdobędzie najwięcej głosów.
6. Dodatkowo zostanie przyznana nagroda na najlepsze przebranie, które wybiorą redakcje serwisów www.biegampolodzi.pl i www.runningsucks.pl
7. Oficjalne ogłoszenie zwycięzców zostanie opublikowane do 27 lutego 2014 roku na stronach www.gplodzi.pl, www.biegampolodzi.pl
8. Wręczenie nagród nastąpi w dniu 9 marca podczas zawodów GP Łodzi 2014.
9. Ostateczna interpretacja zasad konkursu należy do organizatora.