Sieć sklepów spożywczych NETTO została sponsorem głównym Biegowej Bitwy o Łódź. Dzięki tej współpracy przedłużamy okres niższego wpisowego do końca lipca. Ponadto każdy z uczestników otrzyma pakiet startowy z okolicznościową koszulką, izotonikiem oraz batonem i bonem na posiłek regeneracyjny. Jednocześnie przypominamy, iż w biegu obowiązuje limit 165 zawodników – decyduje kolejność zgłoszeń i wpłat. Na dzień dzisiejszy zgłoszonych jest już 120 zawodników i zawodniczek.
Powiązane Posty
Arm Race Mikołaje Gucin już 2 grudnia!
Już 2 grudnia na terenie parku OCR w Gucinie...Oddaj głos na tor NINJA w Łodzi dla dzieci i dorosłych!
Tomasz Prykowski: Czy masz już oddane swoje głosy w...Biegowa Bitwa o Łódź – startują zapisy!
W najbliższy piatek 13-go marca o godzinie 21:00 ruszą...