Akademia Maratonu

Akademia Maratonu - zajęcia na sali

Akademia Maratonu rozkręciła się na dobre, już piąty wtorek z rzędu Dorota, Jacek, Agnieszka i Marek przygotowują się pod okiem Roberta do startu na dystansie 42 km. Zajęcia odbywają się na sali gimnastycznej gdzie oprócz biegania jest dużo różnego rodzaju ćwiczeń wzmacniających różne partie mięśni. Od jakiegoś czasu na zajęcia zapraszamy biegaczy, żeby empirycznie zobaczyli i sprawdzili jak ważnym elementem w przygotowaniach jest trening ogólnorozwojowy.

Opublikowano w:

ŻYWIENIE SPORTOWCÓW

Uprawianie sportu wyczynowego wiąże się ze zwiększeniem zapotrzebowania kalorycznego i odżywczego. Wydatki energetyczne tych osób są duże i zależą od uprawianej dyscypliny i treningu. Sportowcy muszą spożywać odpowiednią ilość energii dla pokrycia wydatku energetycznego i utrzymania odpowiedniej masy ciała. Zapotrzebowanie energetyczne wynosi 3500 – 6000 kcal, a w okresie intensywnego planu treningowego lub zawodów wydatek energetyczny może osiągnąć wartość nawet powyżej 7000 kcal! 

Opublikowano w:

Akademia Maratonu zaprasza na zajęcia ogólnorozwojowe.

724 W zajęciach Akademii Maratonu co wtorek czwórka naszych przyszłych maratończyków ćwiczy pod okiem Roberta Nowickiego na zajęciach ogólnorozwojowych. Poniżej możecie zobaczyć jak wyglądały pierwsze zajęcie w krótkiej fotorelacji. W związku z wtorkowymi zajęciami mamy dla Was propozycję:

Opublikowano w:

Akademia maratonu: Zatrzymała mnie wczoraj policja, choć wcale nie biegłem za szybko!

720 Tryb życia, jaki prowadzę, nie pozostawia mi zbyt wiele wolnego czasu. Prowadzę firmę, większość zleceniodawców mam spoza Łodzi, co skutkuje często całodniowymi nieobecnościami w domu. Jestem ojcem dwóch wspaniałych dziewczyn (jedna z nich właśnie ukończyła pierwszy miesiąc życia). W moim życiu zawsze coś się dzieje i pewnie dlatego nigdy nie udało mi się wytrwać w postanowieniu przygotowania się do maratonu. Postanowienia są fajne i nie zobowiązujące, dopóki nie wypowie się ich na głos.

Opublikowano w:

O CZYM ZAPOMINAJĄ POCZATKUJĄCY BIEGACZE - ĆWICZENIA OGÓLNOROZWOJOWE I STABILIZACJI CENTRALNEJ

Często w treningu amatora tego rodzaju ćwiczenia są pomijane. Biegamy, biegamy i tylko biegamy. Warto zróżnicować trening, aby cały rok przebiec bez kontuzji. Pamiętajmy o tym, ze nie biegają tylko nasze nogi. Biegnie całe ciało. Aby przebiec dłuższy dystans bez żadnych konsekwencji dla zdrowia trzeba mieć mocne centrum, mocne ramiona i kończyny dolne. Ilu z nas doznało bólu ramion podczas półmaratony czy maratonu.

Opublikowano w:
Subskrybuje zawartość