Spalski Bike Orient

173 Ciekawą propozycję spędzenia aktywnego czasu przygotowuje dla rowerzystów, ale również dla biegaczy Klub Turystyki Rowerowej Bike Orient. W dniach 17-19 czerwca w Spale odbędzie się Rajd na Orientację Bike Orient.

Biegam bo Lubię - zapraszamy na stadion AZS Łódź

172 Spotkania adresujemy głównie do tych, którzy mogliby powiedzieć o sobie, że:  (1) nienawidzą biegania jeszcze od czasów szkolnych, albo że (2) próbowali biegać wielokrotnie ale nigdy im to nie wychodziło, albo, (3) że po prostu nie nadają się do biegania. Przyjdźcie – zobaczycie, że już na pierwszym spotkaniu nauczymy was tego, o czym do tej pory myśleliście, że jest zarezerwowane tylko dla wybrańców.

Pobiegnij Piotrkowską

169 Dwa miesiące przed 9. Biegiem Ulicą Piotrkowską ruszamy z zapisami. Tegoroczna edycja będzie wyjątkowa. Po raz pierwszy w historii naszej imprezy, proponujemy Państwu bieg na dystansie 10. kilometrów. Wychodzimy poza ulicę Piotrkowską, ale start i meta tradycyjnie usytuowane będą w Pasażu Schillera.Trasa Biegu głównego przebiegać będzie m.in. przez Centrum Handlowo-Rozrywkowe Manufaktura, al. Piłsudskiego i Plac Wolności.

MARSZ dla ZDROWIA ze Studiem Krok za Krokiem

168 W Łodzi rozpoczyna się czwarta edycja MARATONU na RATY organizowanego przez Studio KROK za KROKIEM w Łodzi www.studiokrokzakrokiem.com. Akcja ma na celu popularyzację Nordic Walking, naukę prawidłowej techniki chodzenia się z kijkami, doskonalenie posiadanych już umiejętności, marsz dla zdrowia (pokonanie trasy 42,195 km w okresie od 01.04.br. do 01.05.br.)

Puchar Maratonu - startujemy 16 kwietnia w Lesie Łagiewnickim

147 W tym roku Puchar Maratonu Warszawskiego zagości w trzech miastach Polski: Łodzi, Wejherowie i Warszawie. Formuła rywalizacji będzie we wszystkich trzech lokalizacjach taka sama - biegi na 5, 10, 15, 20 i 25 kilometrów, a wszystkie połączy wspólny cel: przygotowanie jak największej liczby biegaczy do startu we wrześniowym Maratonie Warszawskim. Puchar Maratonu to doskonała okazja, aby w prosty sposób uporządkować swoje treningi i wraz z rytmem imprezy przygotować formę na maraton.

Ruszyły zapisy do Łódzkiego Maratonu - Dbam o Zdrowie

154 Łódź, kwiecień 2011 - 4 kwietnia ruszyła oficjalna strona internetowa Łódź Maraton Dbam o Zdrowie, a wraz z nią zapisy do imprezy.

I Półmaraton ZHP w Pabianicach już za nami

103 W pierwszą niedzielę kwietnia Pabianice stały się biegową stolicą Ziemi Łódzkiej. Pomimo dużej konkurencji w postaci Półmaratonu w Poznaniu i Dąbrowie Górniczej w mieście Trzech Koron wystartowało ponad 500 zawodników i zawodniczek. Organizatorzy przygotowali dość ciekawą trasę wiodącą przez centrum Pabianic, następnie przez okoliczne miejscowości, żeby na koniec wrócić do miasta i finiszować na miejscowym stadionie. Trasa lekko pofałdowana, momentami mocno wiało, ale dużym atutem był doping mieszkańców wzdłuż drogi.

Mistrzowski Park 3 Maja

156 Po raz kolejny Park 3 Maja w Łodzi stał się areną zmagań biegaczy. W minioną sobotę zorganizowano w nim Akademickie Mistrzostwa Polski w Biegach Przełajowych. W imprezie wzięło udział ok 600 studentów i studentek z całego kraju. Po raz pierwszy rywalizacja odbywała się na czterech dystansach, Panie do pokonania miały 3 km lub 6 km, natomiast Panowie dwa razy dłuższy. Organizatorzy przygotowali szybką i ciekawą trasę - nie zabrakło na niej słynnej górki.

I Pabianicki Półmaratonik ZHP – start w niedzielę

Biu103 ro I Pabianickiego Półmaratonu ZHP będzie czynne w dniach:
2.04.2011 roku w godz. 16.00  - 20.00
3.04.2011 roku w godz. 7.00 – 10.30

Biuro mieści się na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pabianicach przy ul. G. Roweckiego 3.

Pół godziny przed Półmaratonem Biuro zostanie zamknięte.

Łódź Maraton poszukuje PACEMAKER’ÓW

154 Organizatorzy Łódź Maraton Dbam o Zdrowie poszukują PACEMAKER’ÓW
Poszukujemy osób chętnych do prowadzenia grup na czasy:

•3:00, 3:15, 3:30, 3:45
•4:00, 4:15, 4:30, 4:45
•5:00, 5:15, 5:30

Osoba chętna do prowadzenia grupy jako Pacemaker, musi posiadać doświadczenie biegowe potwierdzone startami na dystansie maratonu (ukończone przynajmniej 3-4 maratony) oraz legitymować się wynikiem lepszym od zakładanego tempa biegu, co pozwoli na aktywne wspieranie osób biegnących w grupie.

Opublikowano w: